wystawiamy Faktura Vat lub paragon.


 

 ----

Każdy Klient przed wysłaniem zamówienia proszony jest o zapoznanie się z treścią Regulaminu i jest każdorazowo związany z jego postanowieniami w chwili dokonywania zamówienia

www.hydroit.pl


Jesteśmy sklepem internetowym zajmującym się specjalistyczną dziedziną branży.  Doświadczenie w niej zdobywamy już od 1999 roku, dzięki czemu mogą być Państwo pewni pełnego profesjonalizmu z naszej strony. Zajmujemy się również sprzedażą naszego asortymentu na www.allegro.pl, login hydroit_pl - jak widać po komentarzach, wciąż z rosnącym gronem zadowolonych klientów.

 

Konkurencyjność naszej oferty nie opiera się tylko na niskich cenach ale również na możliwie szybkim i bezpośrednim dostępie do szerokiej gamy sprawdzonego towaru.

 

W czasach gdy cena towaru nie jest jedynym argumentem przy jego wyborze, dla klienta coraz bardziej liczy się punktualność dostaw oraz pełny zakres produktów z branży. Dzięki temu klient oszczędza czas i pieniądze. Głównymi odbiorcami oferowanych przez nas towarów są odbiorcy indywidualni ale również firmy remontowo-budowlane, instalatorzy.

 

Jeżeli zainteresuje Państwa coś z naszej oferty to zachęcam do NAPISANIA MEILA w tej sprawie , postaramy się doradzić .

 

HYDROIT.PL    SYLWESTER WROŃSKI

ZACISZE 47

59-820 LEŚNA

nip:6131521671   regon:021951443

 

Odpowiemy na Państwa pytania od poniedziałku do soboty w godz 8:00-18:00 

 

tel. kom  (+48) 607 - 890 - 985

 

sklep@hydroit.pl

 

 

 

NASZE ZASADY :

- Po zalicytowaniu proszę o wybraniu w formularzu zamówienia sposobu płatności i dostawy + ewentualne dane do Rachunku uproszczone, w przeciwnym razie zostanie wysłany paragon który stanowi podstawę do roszczeń gwarancyjnych

- W przypadku braku kontaktu do 7 dni od zakupu wystawiam negatywa oraz wnoszę do allegro o zwrot prowizji i punkt karny dla kupującego

- Jako sprzedający komentarz wystawiamy po otrzymaniu komentarza od kupującego ( jest to dla nas potwierdzenie, że transakcja przebiegła pomyślnie )

- Gwarantujemy satysfakcję z zamówionego towaru, albo zwrot pieniędzy.

- Istnieje możliwość zamiany towaru w przypadku złego dopasowania. Towar musi być w stanie nienaruszonym, dostarczony wraz z dokumentem zakupu do 10 dni od dnia otrzymania przesyłki.  

 

Wysyłka towaru :

- Towary wysyłamy przeważnie firmą DHL

- 99% zamówień realizujemy w 24h, może się jednak zdarzyć tak że towar który państwo zamówili akurat został wysprzedany z magazynu wtedy wysyłka nie będzie możliwa i będziemy o tym informować

- Jeśli jakiś towar potrzebują państwo bardzo szybko jak sie to mówi "na wczoraj" to proszę przed licytacją przedzwonić do nas i upewnić się że towar jest dostępny od ręki

 

Odbiór osobisty zakupionego towaru jest możliwy w naszej firmie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym/ mailowym

 

!!! UWAGA !!!

 

Przy przyjmowaniu towaru prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera. Jeżeli przesyłka/zawartość jest uszkodzona kurier ma obowiązek spisać na miejscu protokół uszkodzenia opisujący sposób zapakowania oraz rodzaj uszkodzenia towaru. Jednocześnie o zaistniałym fakcie należy nas niezwłocznie zawiadomić telefonicznie lub droga mailowa. W przypadku braku protokołu uszkodzenia sporządzonego przez kuriera, reklamacja nie zostanie uznana.

 

Zakupiony towar podlega możliwości zwrotu lub wymiany do 10 dni roboczych od daty zakupu pod warunkiem, towar jest nieuszkodzony, nieużywany i w oryginalnym opakowaniu za okazaniem dowodu zakupu. Przy zwrocie całości towaru prosimy załączyć oryginał rachunku lub paragonu, przy częściowym zwrocie kserokopię paragonu lub rachunku. Brak dokumentu zakupu uniemożliwia zwrot lub wymianę towarów. KOSZT ZWROTU PRZESYŁKI POKRYWA KUPUJĄCY

 

 

 

W razie wystąpienia podczas eksploatacji wad fabrycznych zakupionego towaru z naszych aukcji w okresie gwarancji, należy reklamację należy zgłosić do nas w formie pisemnej. W zależności od indywidualnych postanowień producentów towar zostanie wymieniony lub naprawiony. Nabywca traci gwarancję w razie wszelkich niekonsultowanych prób napraw podejmowanych przez nieupoważnione osoby fizyczne lub firmy.

  Podstawą uwzględnienia reklamacji jest dowód zakupu (Paragon/Rachunek )

/Po potwierdzeniu istnieje możliwość wysyłki naszych towarów za granicę.

/ Nie odbieramy przesyłek pobraniowych oraz  przesyłek nadesłanych na koszt odbiorcy. 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Regulamin

 

 

 

1. Postanowienia ogólne.

 

1.1 Niniejszy regulamin określa warunki dokonywania zakupów na stronie internetowej www.hydroit.pl

 

1.2 W celu uniknięcia błędów podczas korzystania z usług naszego sklepu oraz składania zamówień, niezbędne jest korzystanie z jednej z następujących przeglądarek internetowych: Google Chrome, Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox lub Safari;

 

1.3 Sprzedawcą jest firma HYDROIT.PL SYLWESTER WROŃSKI z siedzibą w ZACISZE 47 59-820 LEŚNA NIP 6131521671. REGON 021951443.;

1.4 Podane w ofercie ceny, są cenami brutto.

 

 

 

2. Zakupy, płatności i dostawa.

 

 

 

    1. Zgodnie z art. 535 kodeksu cywilnego sprzedający zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę;

    2. Sprzedawca umożliwia sprawdzenie towaru, oraz odbiór osobisty w filii w ZACISZE 47 59-820 LEŚNA lub Ubocze 285 59-620 Gryfów Śląski w godzinach 8-17;

    3. Klient dokonujący zakupu na odległość, który życzy sobie dostawę towaru za pośrednictwem kuriera lub Poczty Polskiej po złożeniu oferty proszony jest o niezwłoczne przesłanie na adres e-mail:

 

  • dane do wysyłki,

  • wybór płatności (pobranie lub przelew),

  • wybór kuriera lub Urzędu Pocztowego

 

koszt dostawy:

 

  1. za pobraniem od 20zł

  2. przedpłata na konto od 16zł

 

  • telefon kontaktowy, który na życzenie klienta będzie przekazany kurierowi do kontaktu przed dostawą,

  • ewentualne żądanie faktury wraz z danymi do faktury (w przeciwnym razie zostanie wystawiony paragon fiskalny);

 

UWAGA: poszczególne oferty mogą zawierać dodatkowe warunki ustalane indywidualnie np. rozmiar, kolor….

 

(w tym punkcie proszę dostosować treść do swojej oferty, ale nie naruszać praw konsumentów lub innych Ustaw, np. poprzez wymuszenia, tzw. narzucenia treści bez swobody wyrażania zgody).

 

    1. Każdy klient wybierający sposób zapłaty przedpłatę na konto powinien w terminie 3 dni dokonać przelewu na konto 54 1140 2004 0000 3802 7439 0562 mBank

    1. Każdy towar staramy się wysłać w terminie do 2 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub wybraniu płatności za pobraniem i otrzymaniu pełnych danych do wysyłki;

    2. Każda przesyłka jest starannie pakowana i zabezpieczona, jednak prosimy aby jej stan sprawdzić w chwili odbioru przy kurierze, a ewentualne uszkodzenie towaru prosimy zgłosić dostawcy, który jest zobowiązany spisać odpowiedni protokół zgłoszenia – prosimy o niezwłoczne zgłaszanie sprzedawcy wszelkich wad;

 

 

 

3. Odstąpienie od umowy.

 

 

 

3.1 Każdemu klientowi, który dokonał zakupu w celu nie związanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą

 

lub zawodową przysługują prawa i obowiązki, o których mowa z Ustawie z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie

 

niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt

 

niebezpiecznych, jak również w Ustawie z dnia 27 lipca 2007 r. o szczególnych warunkach sprzedaży i

 

zmianach w kodeksie cywilnym;

 

3.2 Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem;

 

3.3 W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty;

 

Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek nadanych „za pobraniem”

 

3.4 Zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpiecznych przepisów o umowach zawieranych z konsumentami poza lokalem przedsiębiorstwa nie stosuje się do umów:
1) o charakterze ciągłym lub okresowym, zawieranych na podstawie oferty
sprzedaży lub przez odwołanie się do ogłoszeń, reklam, cenników i innych
informacji skierowanych do ogółu albo do poszczególnych osób, jeżeli konsument
mógł uprzednio zapoznać się z treścią otrzymanej oferty lub informacji
pod nieobecność drugiej strony umowy, a zarazem w tej ofercie lub
informacji, jak i w umowie zastrzeżono prawo konsumenta do odstąpienia
od umowy w terminie dziesięciu dni od dnia jej zawarcia,
2) sprzedaży artykułów spożywczych dostarczanych okresowo przez sprzedawcę
do miejsca zamieszkania konsumenta,
3) powszechnie zawieranych w drobnych bieżących sprawach życia codziennego,
o wartości przedmiotu umowy do równowartości 10 EURO,
4) o prace budowlane,
5) dotyczących nieruchomości, z wyłączeniem usług remontowych;

 

 

 

3.5 W myśl art. 10 ust. 3 ustaw z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpiecznych prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu,
o którym mowa w art. 7 ust. 1,
2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych
nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego
opakowania,
3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie
od ruchu cen na rynku finansowym,
4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym
przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub
których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
6) dostarczania prasy,
7) usług w zakresie gier hazardowych;

 

 

 

3.6 Sprzedawca przestrzega również przepisów kodeksu cywilnego oraz innych Ustaw.

 

 

 

4. Reklamacja

 

 

 

4.1 Reklamację prosimy zgłaszać na adres Sylwester Wroński Ubocze 285 59-620 Gryfów Śląski lub sklep(malpa)hydroit.pl

 

4.2 W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy określić, czy reklamacja opiera się na podstawie Ustawy

 

konsumenckiej, czy na podstawie rękojmi, czy korzystając z gwarancji, a ponadto prosimy o opisanie:

 

  • zgłoszenie wady (usterki),

  • roszczenie,

  • dane, na które ma zostać wysłana odpowiedź (oczywiście jeżeli klient chce zachować formę wysyłkową);

 

4.3 Do każdej reklamacji ustosunkujemy się w terminie 14 dni;

 

4.4 Gwarancją są objęte te oferty, w których treści sprzedawca wyraźnie zaznaczył, iż dana oferta jest objętą

 

gwarancją, co nie ma wpływu (nie ogranicza) na pozostałe prawa każdego klienta.

 

 

5. Poufność i ochrona prywatności.

 

 

 

5.1 Firma HYDROIT.PL Sylwester Wroński jest właścicielem wszelkich zdjęć i opisów zamieszczonych w naszych ofertach, dlatego

 

zabrania się ich kopiowania bez uprzedniej zgody;

 

5.2 Wszelkie dane uzyskane od kupującego będą wykorzystane wyłącznie do celu realizacji zamówienia, a

 

każdy klient ma prawo do ich wglądu.

 

 

 

6. Obowiązki w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię

 

 

 

6.1 Sprzedawca spełnia wymogi ustawy z dnia 14 września 2012 r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012 r. poz. 1203);
6.2 Obowiązkami ujętymi w ww. ustawie nie są objęte produkty używane, toteż wykonanie przedmiotowych powinności odnosi się tylko do nowego sprzętu;
6.3 Zgodnie z art. 4 ust. 1 wspomnianej ustawy dostawca jest obowiązany do:
1) dołączenia do produktu wykorzystującego energię, wprowadzanego do obrotu lub oddawanego do użytku, etykiety i karty sporządzonych w języku polskim;
2) dołączenia karty do wszelkich broszur lub innej dokumentacji dostarczanej wraz z produktem wykorzystującym energię;
3) umieszczenia na etykiecie i w karcie danych zgodnych z parametrami technicznymi produktu wykorzystującego energię; 
6.4 Etykieta jest dostarczana dystrybutorowi nieodpłatnie;
6.5 Dystrybutor jest obowiązany umieścić na produkcie wykorzystującym energię etykietę w widocznym miejscu oraz udostępnić użytkownikowi końcowemu kartę tego produktu.  

 

 

 

 

 

7. Postanowienia końcowe.

 

 

 

    1. Każdemu klientowi umożliwiamy prawo do indywidualnej negocjacji poszczególnych postanowień / warunków zakupu w drodze negocjacji danej oferty (w formie pisemnej);

    2. Niniejszy regulamin sprzedawca wysyła do kupującego drogą elektroniczną oraz udostępnia do kopiowania w celu zapisania treści na dysku lub nośniku zewnętrznym;

    3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego (oraz kodeksu postępowania cywilnego), a w stosunku do konsumentów również przepisy ustaw konsumenckich;

    4. W celu realizacji umowy sprzedawca jest zmuszony do wykorzystania udostępnionych danych osobowych na podstawie zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, a po zrealizowaniu danej umowy dane zostaną niezwłocznie usunięte lub trwale zmodyfikowane.;

 

 

 

 

 

 

 

 

Ubocze 18.03.2020r. 

 

 

 

(miejscowość i data)