• FAQ – Najczęściej zadawane pytania

1. Czy pompy są nowe czy używane?

Oferujemy zarówno nowe, jak i używane, profesjonalnie odnowione pompy obiegowe. Pompy używane są w 100% sprawne technicznie, każda sztuka przechodzi serwis i test w rzeczywistym układzie grzewczym.

2. Czy pompy są objęte gwarancją?

Pompy używane: 12 miesięcy pisemnej gwarancji.
Nowe i powystawowe: 24 miesiące gwarancji.
OEM / serwisowe: także 24 miesiące gwarancji.

3. Jakie marki pomp oferujecie?

Specjalizujemy się w pompach Grundfos (seria UPS, UPM, Alpha), ale mamy też dostęp do modeli: Wilo, Viessmann (oryginalne serwisowe), pompy OEM do pieców gazowych (np. De Dietrich, Junkers, Vaillant).

4. Jak mogę sprawdzić, czy pompa będzie pasować do mojego kotła?

Najlepiej: sprawdzić oznaczenia starej pompy (model, moc, przyłącza) i skontaktować się z nami – doradzimy telefonicznie lub mailowo. Możesz też wysłać zdjęcie instalacji – dopasujemy coś pewnego.

5. Czy otrzymam instrukcję montażu?

Tak – do każdej pompy dodajemy uproszczoną instrukcję montażu i obsługi, w języku polskim. W razie problemów służymy pomocą techniczną.

6. Jak długo trwa wysyłka?

99% zamówień wysyłamy w ciągu 24h roboczych. Wysyłka kurierem DHL. W przypadku pilnych zamówień – prosimy o kontakt przed zakupem.

7. Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Tak, ale tylko po wcześniejszym umówieniu. Nowy adres: Ubocze 285, 59-620 Gryfów Śląski.

8. Co jeśli pompa nie pasuje?

Masz prawo do zwrotu lub wymiany w ciągu 10 dni od otrzymania, jeśli produkt nie był używany i jest w oryginalnym stanie. Dokument zakupu (paragon lub faktura) jest wymagany.

9. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak – wystawiamy fakturę VAT lub paragon. Dane do faktury podaj w formularzu zamówienia lub mailowo.

10. Gdzie mogę przeczytać opinie o waszym sklepie?

Zobacz, co mówią klienci na:
Opinie Google
Allegro – hydroit_pl
Allegro – hydroit

11. Czy wysyłacie za granicę?

Tak – po wcześniejszym uzgodnieniu. Wysyłamy m.in. do Niemiec, Czech i krajów UE. Skontaktuj się z nami, aby ustalić szczegóły i koszt transportu.

12. Jak mogę się z wami skontaktować?

Telefon: +48 607 890 985
E-mail: sklep@hydroit.pl
Godziny pracy: Poniedziałek – Sobota, 8:00–18:00